Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα eShop, άλλοτε αποσκοπεί στην επέκταση μιας υφιστάμενης επιχειρηματικής δραστηριότητας και άλλοτε στην εδραίωση μιας νέας, ενώ αρκετές φορές αποτελεί το κυριότερο δίκτυο πωλήσεων της εταιρείας. Επιτρέπει όχι μόνο τη διεύρυνση της πελατείας, αλλά και την υπέρβαση των περιορισμών στα ωράρια λειτουργίας, αφού οι επισκέπτες μπορούν να αγοράσουν τα αγαθά όλο το 24ώρο, από την άνεση του σπιτιού τους.
Οι πωλήσεις προϊόντων ή υπηρεσιών είναι μία από τις βασικές επιχειρηματικές δραστηριότητες στο διαδίκτυο. Στην περίπτωση της εμπορικής χρήσης του διαδικτύου, ένα eShop, θα πρέπει να προβλέπει την ύπαρξη πολλών λειτουργιών, ώστε να καθίσταται η χρήση του εύκολη και άνετη για τους επισκέπτες και πιθανούς αγοραστές, ενώ η διαδικασία αγοράς των προϊόντων να είναι οικεία.
Μεταξύ άλλων ένα eShop, θα πρέπει να παρέχει:
Με την έλευση των νέων τεχνολογιών πρόσβασης στο Internet (κινητές συσκευές, Internet TV, κ.λπ.) το δυνητικό πελατολόγιο ενός ηλεκτρονικού καταστήματος μεγαλώνει δραματικά. Παράλληλα, η παρουσίαση ολοένα και ισχυρότερων αλλά και οικονομικότερων και πιο εύχρηστων εφαρμογών (software) δημιουργίας eShop, η δημιουργία τέτοιων καταστημάτων αποτελεί πλέον αντικείμενο και για μικρότερες εταιρείες και ατομικές επιχειρήσεις. Ας δούμε όμως τι χρειάζεται μια επιχείρηση (πλέον του eShop) για να λειτουργήσει. |
Πώς θα διαχειριστείτε τους πελάτες & τις παραγγελίες του eShop!?
Έχετε «στήσει» το eShop σας, έχετε κάνει την απαραίτητη διαφήμιση και οι επισκέπτες ξεκίνησαν να βάζουν τις παραγγελίες τους. Τι κάνετε τώρα; Πως θα κόψετε την απόδειξη του πελάτη; Και αν ο πελάτης ζητήσει τιμολόγιο;
- 1 Αφού λάβετε την παραγγελία ηλεκτρονικά από το eShop σας, εκδίδετε χειρόγραφα το κατάλληλο παραστατικό και αποστέλλετε στον πελάτη τα προϊόντα μαζί με το παραστατικό. Προσοχή! Γράψτε την απόδειξη με καλό γραφικό χαρακτήρα.
- 2 Αγοράζετε μια ταμειακή μηχανή και εκδίδετε τις αποδείξεις λιανικής πώλησης από εκεί. Προσθέτετε και κάποιο υλικό μάρκετινγκ, ένα ωραίο κουτί ή μια μπροσούρα στο πακέτο, ώστε να φαίνεται στους πελάτες ότι η αποστολή είναι προσεγμένη. Όσο για τα τιμολόγια; Προσοχή! Τα στοιχεία για το πελατολόγιο, τις πωλήσεις, τον τζίρο, τα προϊόντα που αποφέρουν μεγαλύτερο κέρδος, την πραγματική αποθήκη, το μέσο κόστος ανά προϊόν, υπόλοιπα προμηθευτών, αξιόγραφα, κ.α. θα τα υπολογίσετε ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ;
- 3 Αγοράζετε ένα πρόγραμμα εμπορικής διαχείρισης και ένα φορολογικό μηχανισμό, καταχωρείτε τις παραγγελίες σας, εκδίδετε τις αποδείξεις σας με το λογότυπο σας, πατάτε ένα «κλικ» και τυπώνονται τα τιμολόγια των πελατών σας και τελειώσατε!
- 4 Έχετε το πρόγραμμα εμπορικής διαχείρισης αλλά δεν θέλετε να καταχωρείτε τις παραγγελίες σας. Θέλετε να γίνεται ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ από το eShop. Δηλαδή; ...την στιγμή που καταχωρεί ο επισκέπτης την παραγγελία του, να καταχωρείται αυτή στο εμπορικό κύκλωμα αφού γίνουν οι κατάλληλοι έλεγχοι για το stock, και να ολοκληρώνεται η διαδικασία τιμολόγησης και έκδοσης του παραστατικού με αυτόματο τρόπο. Επίσης να ενημερώνεται το κατάστημα για το υπόλοιπο των προϊόντων, και να γίνεται επιβεβαίωση των στοιχείων του πελάτη. Προσοχή! Πρέπει τα δυο συστήματα να επικοινωνούν μεταξύ τους και να ανταλλάσουν πληροφορίες. Δηλαδή να «μιλάνε».
Στην Qualisys Software αναλαμβάνουμε την διασύνδεση του eShop σας, με το πρόγραμμα MyMANAGER.