Το Υπουργείο Οικονομικών και η ΑΑΔΕ, έχουν δηλώσει πως στόχος τους είναι να γίνει υποχρεωτική η τήρηση βιβλίων ηλεκτρονικά και να εφαρμοστεί η ηλεκτρονική τιμολόγηση σε όλες τις συναλλαγές από 01/01/2020, σταδιακά. Το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του μέτρου της ηλεκτρονικής τήρησης βιβλίων, έχει δρομολογηθεί με στόχο το 2020 να λειτουργεί πλήρως η εφαρμογή του. Η συμπλήρωση των βιβλίων θα γίνεται με ηλεκτρονικό τρόπο και θα παρακολουθούνται σε σχεδόν πραγματικό χρόνο. Κατά την υποβολή των δεδομένων από τον εκδότη των στοιχείων τιμολόγησης, θα γίνεται αντίστοιχη επικύρωση από τον λήπτη.
Το MyMANAGER ΕΜΠΟΡΙΚΟ ενημερώνεται συνεχώς για όλες τις αλλαγές της Φορολογικής Νομοθεσίας. Εφαρμόζουμε όλες τις νέες τεχνολογίες στα προϊόντα λογισμικού που αναπτύσσουμε, συμπεριλαμβανομένου και της Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης.
MyMANAGER ΕΜΠΟΡΙΚΟ
- Χρησιμοποιώντας ενιαίο τιμοκατάλογο ή ξεχωριστούς τιμοκαταλόγους ανά πελάτη, ο χειριστής μπορεί να καταχωρήσει ταχύτατα το τιμολόγιο ή την παραγγελία. Όλες οι κινήσεις μπορούν να γίνουν μέσα από την καρτέλα του πελάτη.
- Συνδέεται άμεσα με φορολογικό μηχανισμό για την έκδοση υπογραφής και σήμανσης του παραστατικού, ενώ παράλληλα επιτρέπει τον μετασχηματισμό ή την αντιγραφή άλλων παραστατικών για την γρήγορη δημιουργία νέων παραστατικών.
- Υποστηρίζει ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ εκτύπωση και ΑΥΤΟΜΑΤΗ αποστολή με Email του Φορολογικού Παραστατικού στον πελάτη, με τις πληροφορίες του τιμολογίου «*a.txt» και την ψηφιακή σύνοψη «*b.txt». Στην αποστολή email, το πρόγραμμα μπορεί να προσθέσει και το κατάλληλο κείμενο επιλογής.
Η ηλεκτρονική τιμολόγηση, δεν αφορά μόνο την έκδοση και λήψη του ψηφιακού παραστατικού, αλλά και την αυτοματοποίηση του συνόλου των διαδικασιών που το αφορούν, από την αρχειοθέτηση έως και την ανάκτησή του!
Εξοπλισμός - Ταμειακά Συστήματα Το MyMANAGER ΕΜΠΟΡΙΚΟ, συνδέεται άμεσα με τα απαραίτητα ταμειακά συστήματα για την ομαλή λειτουργία σύμφωνα με τον ισχύοντα κανονισμό, όπως: φορολογικό μηχανισμό (ΕΑΦΔΣΣ), ταμειακή μηχανή, αναγνώστη Barcode Reader, ζυγιστική μηχανή, εκτυπωτή ετικέτας. |
Τεχνολογίες
- Λειτουργία off-line/on-line στο CLOUD, τεχνολογία CLOUDSync για εύκολο συγχρονισμό offline
- Διασύνδεση με e-Shop, αποστολή μηνυμάτων SMS
- Ηλεκτρονική τιμολόγηση, και αποστολή email των παραστατικών
- Διασύνδεση με την ΓΓΠΣ για ανάκτηση των βασικών στοιχείων Μητρώου για Μη Φυσικά Πρόσωπα με βάση τον ΑΦΜ
- Υποστήριξη υποκαταστημάτων, πολλαπλών αποθηκευτικών χώρων
- Μεταφορά δεδομένων από άλλες εφαρμογές
- Πολυχρηστικό (multi users) περιβάλλον
Το MyMANAGER ανήκει στη σύγχρονη γενιά εφαρμογών εμπορικής διαχείρισης. Απευθύνεται σε όλες τις μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις, σε εταιρείες παροχής υπηρεσιών και καταστήματα εντατικής λιανικής πώλησης. Περιέχει όλα όσα χρειάζονται για να εκτελεστούν οι καθημερινές εργασίες της επιχείρησης, με οθόνη για την εντατική λιανική πώληση, πλήρη στατιστικά στοιχεία πωλήσεων, αγορών, αποθήκης ειδών, διαχείρισης πελατών - προμηθευτών, τιμολόγησης, καταγραφής εσόδων - εξόδων.