Κάντε το eShop σας ένα ακόμα κανάλι πωλήσεων
Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα eShop, άλλοτε αποσκοπεί στην επέκταση μιας υφιστάμενης επιχειρηματικής δραστηριότητας και άλλοτε στην εδραίωση μιας νέας, ενώ αρκετές φορές αποτελεί το κυριότερο δίκτυο πωλήσεων της εταιρείας. Επιτρέπει όχι μόνο τη διεύρυνση της πελατείας, αλλά και την υπέρβαση των περιορισμών στα ωράρια λειτουργίας, αφού οι επισκέπτες μπορούν να αγοράσουν τα αγαθά όλο το 24ώρο, από την άνεση του σπιτιού τους.
Ένα καλά σχεδιασμένο eShop δεν είναι μόνο κανάλι πωλήσεων, αλλά και εργαλείο για ανταγωνιστικότητα και ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
Οι πωλήσεις προϊόντων ή υπηρεσιών είναι μία από τις βασικές επιχειρηματικές δραστηριότητες στο διαδίκτυο. Στην περίπτωση της εμπορικής χρήσης του διαδικτύου, ένα eShop, θα πρέπει να προβλέπει την ύπαρξη πολλών λειτουργιών, ώστε να καθίσταται η χρήση του εύκολη και άνετη για τους επισκέπτες και πιθανούς αγοραστές, ενώ η διαδικασία αγοράς των προϊόντων να είναι οικεία.
Μεταξύ άλλων ένα eShop, θα πρέπει να παρέχει:
- περιληπτικές και αναλυτικές πληροφορίες για τα προϊόντα
- λίστα παραγγελιών
- την πολιτική εγγυήσεων
- επιλογή του τρόπου συναλλαγών
- βοήθεια προς τον πελάτη για να επιλέξει το κατάλληλο προϊόν
- λεπτομέρειες για τον τρόπο αποστολής των προϊόντων στους πελάτες
- στοιχεία – φόρμα επικοινωνίας.

Με την έλευση των νέων τεχνολογιών πρόσβασης στο Internet (κινητές συσκευές, Internet TV, κ.λπ.) το δυνητικό πελατολόγιο ενός ηλεκτρονικού καταστήματος μεγαλώνει δραματικά. Παράλληλα, η παρουσίαση ολοένα και ισχυρότερων αλλά και οικονομικότερων και πιο εύχρηστων εφαρμογών (software) δημιουργίας eShop, η δημιουργία τέτοιων καταστημάτων αποτελεί πλέον αντικείμενο και για μικρότερες εταιρείες και ατομικές επιχειρήσεις.
Ας δούμε όμως τι χρειάζεται μια επιχείρηση (πλέον του eShop) για να λειτουργήσει
Πώς θα διαχειριστείτε τους πελάτες & τις παραγγελίες του eShop!?
Έχετε στήσει το eShop σας, οι παραγγελίες ξεκίνησαν να έρχονται… αλλά τι κάνετε μετά; Πώς κόβετε αποδείξεις και τιμολόγια στους πελάτες;
Παραδοσιακά, η διαδικασία περιλαμβάνει:
- Χειρόγραφη καταχώρηση παραγγελιών και έκδοση παραστατικών.
- Χρήση ταμειακής μηχανής για αποδείξεις λιανικής.
- Υπολογισμό αποθέματος, τζίρου, κερδών και υπολοίπων μόνοι σας.
Με το MyMANAGER, όλα γίνονται αυτόματα:
- Οι παραγγελίες από το eShop καταχωρούνται αυτόματα στο εμπορικό κύκλωμα.
- Γίνεται έλεγχος stock και ενημέρωση της αποθήκης σε πραγματικό χρόνο.
- Εκδίδονται αποδείξεις και τιμολόγια με ένα κλικ, με το λογότυπο της επιχείρησής σας.
- Ενημερώνεται το κατάστημα για υπόλοιπα προϊόντων και επιβεβαίωση στοιχείων πελατών.
- Τα συστήματα επικοινωνούν μεταξύ τους, ανταλλάσσοντας δεδομένα για ομαλή και γρήγορη διαχείριση παραγγελιών.
Με αυτό τον τρόπο, η διαχείριση eShop γίνεται απλή, γρήγορη και αξιόπιστη, χωρίς λάθη και χειροκίνητες διαδικασίες.
Στην Qualisys Software αναλαμβάνουμε την διασύνδεση του eShop σας, με το πρόγραμμα MyMANAGER.

